Oldal logó
ESC logó
Gyengénlátó mód képe

Az én ügyem a te ügyed!

Kategória: : Általános
Közzétéve: 2020.05.07. 10:00
az_en_ugyem_a_te_ugyed__3324.png

Online eseménysorozat szolidaritási projektek és fiatalok helyi társadalmi kezdeményezésének támogatására.

Szeretnéd valahogyan jobbá tenni a helyi közösséget, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Sok minden érdekel, és képtelen vagy eldönteni, melyik ügy mellett szeretnél elköteleződni? Vagy már sejted, mivel „váltanád meg a világot”, de még nem tudod, hogyan?

Kapcsolódj be négyalkalmas online eseménysorozatunkba, és merülj el a helyi közösségi kezdeményezések világában! Az események során nemcsak többet tudhatsz meg a témákról, de olyan emberek tippjeivel és tanácsaival is gazdagodhatsz, akik már tapasztaltak a hazai és nemzetközi társadalmi kezdeményezések területén. Az alkalmak emellett kiváló felkészülési lehetőséget nyújtanak azoknak, akik az Európai Szolidaritási Testület keretein belül szolidaritási projektekre szeretnének pályázatot benyújtani, hogy helyi közösségjavító kezdeményezéseket valósíthassanak meg a program támogatásával. Szeretnél többet megtudni a szolidaritási projektekről? Olvasd el Szolidaritási szerda c. cikksorozatunkat!

Az alábbi regisztrációs linkeken többet tuhatsz meg a workshopok témáiról
és a facilitátorokról:

 Az én ügyem? 
Elköteleződés egy kiválasztott cél mellett
2020. május 14., 17:00 - 18:30

Személyes történeteken keresztül járjuk körbe a motiváció és az elköteleződés kérdéseit. Vajon miből lesz ügy? Tudunk egyértelmű választ adni arra, hogy miért cselekszünk, teszünk az ügyért?

Regisztráció

 

 Az én ügyem a te ügyed? 
Közösségi kezdeményezések
2020. május 21., 17:00 - 18:30

Megismerjük a közösségi kezdeményezések világát, szó lesz a közösség erejéről, a közösségi összefogásban rejlő lehetőségekről.

Regisztráció

 

 Így is lehet tanulni? 
Élményalapú tanulás a közösségi kezdeményezésekben
2020. május 28, 17:00 - 18:30

Körbejárjuk, hogyan tudunk élményalapú tanulási folyamatot kialakítani közösségi szinten.  

Regisztráció

 

 Hogyan legyek jól szervezett? 
Projektmenedzsment tippek
2020. június 4., 17:00 - 18:30

Olyan projektmenedzsment tippeket és módszereket ismerünk meg, amelyek hasznosak lesznek, amikor a saját közösségi projekteteket tervezitek.

Regisztráció

 

Az eseményekhez egyesével is lehet csatlakozni. Azoknak, akik szolidaritási projektben gondolkoznak, érdemes a mind a négy alkalmon részt venni a sikeres pályázás és projektmegvalósítás érdekében.

Ha bármi kérdés felmerül, akkor érdeklődni lehet az alábbi email címen: net_esc[kukac]tpf.hu.

Kapcsolódó hírek

top
5 éves a Youth Wiki!
5 éve a sikeres ifjúságpolitikáért!
top
Szolidaritási szerda 9. – 7 tanács a sikeres beszámoláshoz
A projekt lezárása után a beszámolás következik: összefoglaljátok miket értetek el és ez alapján értékelik a tevékenységeteket. A beszámoló legalább annyira fontos, mint a pályázat – mi kell hát ahhoz, hogy jól sikerüljön?
top
Online mentorképzés indul!
Az Európai Szolidaritási Testület résztvevőit támogató mentoroknak és koordinátoroknak.
top
Szolidaritási szerda 8. – 5+1 kérdés a hatékony kommunikációhoz
A szolidaritási projektekben nagy szerepe van a kommunikációnak és a disszeminációnak. Ha szeretnétek kidolgozni a kommunikációs terveteket, gondoljátok végig a következő kérdéseket!
top
Szolidaritási szerda 7. – Mi történik a pályázat benyújtása után?
Az, hogy benyújtottátok a pályázatot, csak egy nagy kaland kezdete. Hogy milyen utat jár be egy projekt a későbbiekben? Cikkünkből megtudhatjátok!
Tempus Közalapítvány
Erasmus+ ifjúsági csoport:
1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
E-mail: info@tpf.hu
Tel.:(+36 1) 237-1300
Ugródeszka Ifjúsági Hírlevél:
A hírlevélre feliratkozással megismertem az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat, és hozzájárulok ahhoz, hogy a Tempus Közalapítvány a hírlevél feliratkozáshoz megadott személyes adataimat az abban foglaltak szerint kezelje.
Erasmus + logó és Európai Szolidaritási Testület logó Tempus Közalapítvány logó, Emberi Erőforrások Minisztériauman logó, Innovációs És Technológiai Minisztérium logó