Oldal logó
ESC logó
Gyengénlátó mód képe

5 tipp ahhoz, hogy mások is felfigyeljenek rád

Kategória: : Tippek szervezeteknek
Közzétéve: 2017.09.28. 09:36
5_tipp_ahhoz_hogy_masok_is_felfigyeljenek_rad_6061.png

Nehéz kitűnni a projektek tömegéből? Világmegváltó dolgokat csináltok a projektben, de ez úgy tűnik, senkit nem érdekel? Segítünk!

Szerintetek is nehéz kitűnni a projektek tömegéből? A fiatalok nem ugranak rá az általad szervezett programokra? Világmegváltó dolgokat csináltok a projektben, de ez úgy tűnik, senkit nem érdekel? Sok szuper ötlet valósul meg az Erasmus+ programnak köszönhetően, de még jobbá tehetnénk a világot (vagyis jobban hasznosulna a befektetett támogatás), ha ez minél több emberhez eljutna.

 

1. Tervezz előre!

Jó, ha tudatosítod, miért fontos, hogy a projektetek láthatóbbá váljon. Ha jól kommunikáltok egy szuper tartalmat, a szervezet márkája is épül! Ehhez legyen egy előre átgondolt tervetek, ne adhoc módon kommunikáljatok. A terv tartalmazza minimum a célcsoportot, a csatornákat, a felelősöket és az ütemezést.

2. Legyél rugalmas és alkalmazkodj a valósághoz!

A tervet menet közben lehet, hogy frissíteni kell (költségvetés, trendek vagy más ok miatt), legyél rugalmas! Fontos, hogy a terv reális legyen, és jól ismerjétek azokat, akiket el szeretnétek érni.

3. Megosztható tartalmakat gyárts!

A tartalomgyártásnál, vagyis mindenhol, ahol a projektről beszéltek, kerüljétek a terjengősséget, az érthetetlen projektnyelvet és a rossz fotókat. Másokat is érdekelhet például egy személyes történet vagy egy elért eredmény, amire büszkék vagytok. Nem árt, ha a tartalom kapcsolódik valami aktuális ügyhöz, trendhez. Könnyítsd meg a megosztást: egy jó fotó, egy rövid videó vagy egy érdekes infografika könnyen terjeszthető.

4. Lelkesedj és lelkesíts!

A lelkesedés ragadós, erre jó rásegíteni a terjesztéssel – használd a kapcsolati hálódat, terjeszd a létrehozott szuper tartalmat a célcsoport körében, plusz ha ez is szerepel a terveitek között, a médiában. Találj egy influencert, aki nagy hatással van a célcsoportodra. Fedezd fel a kollégáid vagy a résztvevő fiatalok rejtett képességeit: ha van egy 16 éves instagram király a csoportban, ezt a feladatot bízzátok rá!

5. Vond le a tanulságokat!

Mindig határozzatok meg célokat, indikátorokat, amiket aztán ki tudtok majd elemezni, így értékelhetitek, mi volt sikeres, min kellene változtatni legközelebb.

 

 

Cikksorozatunkban olyan tippeket gyűjtöttünk össze, melyekkel sikeresen navigálhattok a projekttervezés – pályázatírás – megvalósítás bermudaháromszögében, legyen szó technikai apróságokról vagy a megvalósítás során jelentkező kihívásokról.

Korábbi cikkek:

 

 

Kapcsolódó hírek

top
EU LOGIN: KÉTLÉPCSŐS AZONOSÍTÁS SZÜKSÉGES
Kétlépcsős azonosítással lehet belépni az EPRP "My Searches" menüpontjára.
top
Elérhetőek az Erasmus+ ifjúság és az Európai Szolidaritási Testület űrlapjai
KA105, KA205, KA347, ESC11, ESC13, ESC21 és ESC31 területén indulhat a pályázatbenyújtás!
top
Digitális Disszemináció az Erasmus+ projektekben
Idén is Disszeminációs tréning Erasmus+ projektek megvalósítóinak!
top
Országos tisztifőorvosi határozat az országok besorolásáról
A COVID-19 vírus aktuális fertőzöttségi viszonyainak alapján kaptak jelző színeket az országok.
top
2020 Erasmus-akkreditáció az Ifjúság Területén
Erasmus-akkreditáció pályázat rendszeres mobilitási tevékenységek megvalósítására az ifjúsági területen.
Tempus Közalapítvány
Erasmus+ ifjúsági csoport:
1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
E-mail: info@tpf.hu
Tel.:(+36 1) 237-1300
Ugródeszka Ifjúsági Hírlevél:
A hírlevélre feliratkozással megismertem az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat, és hozzájárulok ahhoz, hogy a Tempus Közalapítvány a hírlevél feliratkozáshoz megadott személyes adataimat az abban foglaltak szerint kezelje.
Erasmus + logó és Európai Szolidaritási Testület logó Tempus Közalapítvány logó, Emberi Erőforrások Minisztériauman logó, Innovációs És Technológiai Minisztérium logó